Testissä Yoogaia

Viime aikoina olen lukenut todella monesta blogista uudesta suomenkielisestä sivustosta, jossa ohjataan joogaa, pilatesta ym. livenä oman web kameran avulla. Kuulostaa todella herkulliselta, ei tarvitse poistua omasta kodista ja voi olla vaikkapa miesten kalsarit päällä jos huvittaa. Ainoa mitä täytyy sulkea on ovet ja toivoa, etteivät kissat raapisi niitä koko jooga session ajan. (grhm) Lisäksi täytyy pakottaa Kalle pelaamaan tunnin ajaksi, melkein mahdoton tehtävä. Näen positiivisena myös tilan ympärillä, ensimmäisellä kerralla joogailin meidän makkarissa ja kun olin ottanut yhteen niin sängyn, nojatuolin, kissanpuun ja seinän kanssa olin aivan kypsä koko touhuun. Tästä lähin joogaan olkkarissa oli Kalle ja kissat paikalla tai ei.

Harmiksemme näitä ei ollut Kallen kokoisia jäljellä :(


Olen nyt reilun viikon ajan kokeillut Yoogaia palvelua. Minulla on vielä vajaa kuukausi jäsenyyttä jäljellä ja ehdottomasti jatkan! Olen oikeastaan rakastunut Yin Yogaan totaalisesti ja en muuta haluaisikaan tehdä. En ole saanut apua lonkka/selkä ongelmiin mistään paremmin kuin siitä. Olen löytänyt jo oman suosikki ohjaajan ja myös inhokin (liian voimakas ilmaisu, oikeammin ei niin lempparin). Jokaisella on omanlaisensa tapa ohjata. Vielä en ole uskaltanut web kameraa ottaa mukaan, pelkään liikaa virheitä ja paineita kun minua katsotaan. Esim. hatha jooga oli minulle aika lailla horjumista ärsyyntymistä kun en osannut mitään. Onnistuneen joogan jälkeen niin mieli kuin kehokin kiittää!


Tuolta löytyy tosiaan paljon muutakin kuin joogaa ja kaikkea on eri tasoisille joka on suuri plussa! Ainoastaan kerran minulla oli teknisiä ongelmia ja syy saattoi siinäkin olla niin netissä (koneita kokeilin useita, joten koneessa ei ollut vika) tai vain sivujen olleen silloin todella suositut. Ainoa huono puoli on videon ja äänen todella huono laatu. Toivoisinkin vastaisuudessa hd:ta niin äänen kuin videon suhteen ;) Toki tuohon hintaan olen todella tyytyväinen ja koen saavani rahoilleni vastinetta. Positiivista on myös se, että tunnit voi katsoa jälkikäteen.

Miten nyt muuten tulee liikkumisien suhteen niin puuh voih ja huokaus. Aktiivisuusmittari tsemppaa hirveästi kävelemään, mutta muuten on ollut todella laiskaa (paitsi joogaa!). Tarkoituksenani on nyt saada selkä kuntoon ja sitten katsoa tulevaa. (okei tiedän kyllä mitä on tulossa kohta puoliin, mutta kerronkin siitä erillisessa postauksessa! :D ) Kumma tosin miten paljon aikaa wowi vie kun ei käy salilla..

6 kommenttia

  1. Jooga on ihanaa. Kulin 1,5 ja sitte tuli paussi, joka jatkunu tähän päivään. Kaipaan edelleen joogassa käymistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile tota Joogaiaa, ei se ole toki täysin sama kuin kävisi jossakin, mutta tuo ei katso aikaa eikä paikkaa :)

      Poista
  2. Hei! Mikä aktiivisuusranneke sulla on? Kerroppa siitä joku kerta vähän enempi? ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vivofit :) Heti kun mulla on taas pari minuuttia aikaa niin tekstiä on tulossa ;)

      Poista
  3. Ihana tuo t-paita, tuollaista voisin pitää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisin kans ostanu ukolle mut ei ollu ku yyyyyli isoja kokoja, tuo on kyllä hauska :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥