Coconut -sarja Urtekramilta


Olen ehkä kertonut, että rakastan yli kaiken kookosta jokaisessa muodossa! Kun blogeissa alkoi näkymään Urtekram merkin uutta coconut-sarjaa, olin aivan myyty. Salireissulla kävin pikaisesti Tokmannilla ja hämmennyin pahemman kerran, kun törmäsin näihin tuotteisiin! Olisin halunnut testata jokaista, mutta tyydyin normaaleille hiuksille suunnattuun Shampooseen ja normaalille iholle tarkoitetulle Body Lotionille

Ihoni on todella kaukana normaalista, mutta ajattelin silti kokeilla, josko ei ongelma kohdat saisi siitä tarvitsemaansa kosteutusta. Voide levittyy iholle todella nätisti ja imeytyy nopeasti. Tuoksu on hennon kookoksinen ja juuri sopiva. Ja jos ihossa on kuivempia kohtia olen sekoittanut hieman manteliöljyä mukaan kämmenellä ja siitä sitten ongelma-alueille. Tämä toimii hyvin suihkun jälkeisenä kosteutuksena ja koska imeytyy nopeasti, niin tulee laitettua vaikka menisikin heti nukkumaan. Usein on tullut skipattua voiteen laitto juuri kiireen takia, tämän kanssa ei ole sitä ongelmaa!

postaus sisältää mainoslinkkejä


Shampoo puolestaan toimii myös hyvin. Se on aika hento ja kunhan tajusin laittaa sitä hieman enemmän, kuin mitä normaalisti laitan shampoota, niin vaahtosi hyvin. Luonnonkosmetiikan shampoista tämä oli minulla ehkä parhaiten toimivimpia. Tuoksu on mielestäni jälleen ihana eikä taaskaan liian voimakas. Ihan kokeilemisen arvoinen tuote ja plussaa siitä, että löytyy ihan lähi kaupastakin :) Vielä haluaisin kokeilla tämän kaverina sarjan hoitoainetta ja katsoa, tykkääkö sillä kombolla hiukset tästä vielä enemmän!

Onko sinulla kokemuksia tästä Urtekramin sarjasta ja mitä tykkäsit?



mainoslinkki

8 kommenttia

  1. Mitä, saako näitä Tokmannilta!? :O En ole vielä kokeillut, mutta suunnitelmissa olisi ainakin tuo vartalovoiteen hankkiminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis ainakin Hervannan Duon pikkuisesta Tokmannista sai, siellä oli muitaki merkin tuotteita :) Mut en sitte tiedä onko kaikissa vakiona..? Kannattaa käydä kattoo kuitenkin! :)

      Poista
  2. Nyt oon aivan myyty! Kookos on niin rakkautta. ♥ Ehdottomasti tulee omalle ostoslistalle kyseinen sarja ja testiin tulee. Kiitos tuotevinkistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun postauksesta oli hyötyä, kokeile ihmeessä ja kerro sitten mitä pidit! :) Kookos on kyllä niin ihanaa aivan jokaisessa muodossa <3

      Poista
  3. Jee löysit näitä! :) Vartalovoide on tosi hyvä, mutta shampoo jätti yhden pesukerran perusteella arvioiden (heh) hiukset liian takkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo löyty ja ihan viimeisestä paikasta, josta olisin ikinä kuvitellu löytyvän :D Mulla ei onneks hiukset takkuunnu, mutta oikeanlaisen hoitoaine-shampoo yhdistelmän löytyminen on hieman hankalaa :/

      Poista
  4. Itselläni ei ole kokemuksia kyseisen merkin shamppoista, mutta pitääkin heti googlata nämä ja etenkin tuo shamppoo kiinnostaisi! Olen miettinyt monta kertaa, että minkä purtelon ostan seuraavaksi kun nykyinen shamppoo loppuu. Oman haasteensa nimittäin tuo nämä pidennykset jotka mun nupissa on. Arvaa vaan olenko miettinyt, että jos luopuisin näistä karvoista jossain vaiheessa ja palaisin long bob malliin, sen jälkeen voisi paljon helpommin ostella erilaisia shamppoita ja hoitsikoita, kun ei tartte miettiä yhtä tarkasti mitä päähänsä tunkee :D Ps. Sulla on aivan ihana blogi, maanläheinen ja aito, tällästä mä olen etsinyt ja kauan! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda sinulle kauniista kommentista! Piristi päivää juuri todella paljon :) Pidennyksien kanssa toimivista luonnonkosmetiikan shampoista minulla ei olekaan kokemusta, oikeastaan ei minulla ole kokemusta myöskään pidennyksistä. Eikö pidennyksien kanssa ollut se, ettei pesuaineissa saisi olla silikonia? Näissähän ei sitä ongelmaa ole :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥